GÜNDEMSİZ GÜNDEMLER!!
Gündeme bakıyorum, CHP, Gündemimiz CHP’mi olmalı veya dogu Akdeniz enerji yatakları mı? Gündeme bakıyorum CHP, gündemimiz CHP’mi olmalı, küresel ısınmaya dayalı olarak su depolamamızı saglayan barajlar ve göletler mi, bunların devamında sulama sistemleri mi olmalı?
Gündemsiz gündeme bakıyorum, bir ünlü uyuşturu içmiş, içmiş mi içmemiş mi, ne kadar ceza alacak, içmenin cezası nedir? Oysa sadece yıl başından bu yana açlık sınırı ne kadar artmıştır, emekli ve asgari ücretli ne kadar enflasyon karşısında alım gücünü kaybetmiştir mi Olmalı? Gerçekten ne kadar kaybetmiş bende merak ettim… tahminim %20 civarında bu da 5/1 kayıp demektir, yani 20.000 TL maaş alan emekli yıl başından bu yana ortalama 4.000 TL alım gücünü kaybetmiş demektir. Acaba 7 ayın başında ek zam verilecek mi, politikacılarımızı dinliyoruz, ekonomi büyümüş, büyümeden gelen refah payı maaşlara eklenecek mi? Yok, bunlar kafa yoran sorular bu CHP’nin hali ne olacak gelin onu tartışalım? İşte gündemsiz gündemin konusu, bana kalırsa bırakın CHP’yi CHP’liler tartışsın.. Biz yapılan NATO zirvesinde ülkemize biçilen rolün Asya da nasıl karşılık bulacağını uzmanlara tartıştıralım…
Asya da iki etkin devlet var, biri Çin, buna ithalat acısından bağımlıyız, adamlar dünyanın üretim merkezi olmuşlar.. İkincisi bizim için daha önemli olan Rusya… Neden önemli? Bakın bu ülkeden dogal gaz alıyoruz, bu ülkeden bugday alıyoruz, bu ülkeden petrol alıyoruz, bu ülkeye yap işlet devret yöntemiyle, alım garantili nükleer santral yaptırıyoruz… Kısacası hem bugün, hem yarın Rusya’ya enerji bagımlılığımız var... Bu ülkeyi rahatsız edecek bir anlaşma, bizim enerji dengemizi bozar.. Yok bu iş sıkıntılı CHP, kurultaya gider mi, gitmez mi? Ne güzel bir konu gündemsiz gündemler, içindeyiz…
Acaba, aşırı yagış, aşırı buharlaşmaya, buharlaşma sele neden olurmu, olursa, dere yataklarına inşa edilen şehirler nasıl zarar görür? Böyle kaç şehir, mahalle/köy var, sele marıuz kalacak, kim tartışacak bu konuyu!? Şu ünlü kiminle yatmış, daha öncede şununlada yatmıştı konusu gibi gündemsiz gündemler varken… Bu CHP’nin hali ne olacak, diyecegimize, çözüm/barış süreci hangi aşamada, kim yeteri kadar barış için caba sarf etmiyor, yada edilmesi gerekiyor mu? Gerekmiyor mu? Acaba soruşturma konusu olmamak için, topal ördek olmamak için, silkelenmemek için, kaç tane daha muhalif belediye başkanı iktidar saflarına el öperek gececek? Bak tuhaf sorular ve tuhaf konular bizi rahatsız etme, biz devam edelim CHP’nin hali ne olacak, Özgür Özel, parti kuracak mı, kuracagı partinin adı ne olacak? Ne güzel kafa dagıtan konularımız var, özür dilerim gündemsiz gündemlerden gerçek gündeme döndürmeye çalıştığım için.. İyi gündemsizlikler diler, tamamen hayatın gerçeklerinden kopun, sanal, algıya dayalı gerçekleri yaşamaya devam edin ki.. Kendinizi, ülkenizi sorunsuz sanın? Sorun yoksa çözüm arayışıda yok biliyoruz degil mi? Oysa gündemimiz neyse, biz oyuz, biz neyiz? Biz ülkemiz ve toplumumuz için kafa yormaya devam edecek, gündemli gündemleri tartışacağız, yaşayacağız… Yaşanması dilegiyle selam ve sevgilerimle..
Hüseyin Benek – vatandasfikri.com – 26.6.26
|
|
|